fredag 18 december 2009

Monopolfasoner

Det har varit en hektisk vecka, så nu fick jag äntligen en kort stund så att jag hann ringa Lantmäteriet. Handläggaren skulle ha lagt in vår fastighet igår, men "han var inte där" så han hade inte gjort det, trots att vi kommit överens om att han skulle göra det den 17 december. Det var en evig tur att jag ringde annars hade han inte gjort det förrän i januari. Nu har jag ringt till säljaren och till banken och bokat om det sista mötet för till måndag 28 december istället. Det kanske skulle gå till på tisdag, men jag har ingen lust att chansa.

Trist med människor som inte ser sin del i helheten, men jag skulle kanske ha ringt tidigare, även om jag inte vet när jag skulle hunnit.

Bättre att satsa på en skön jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar