torsdag 18 mars 2010

Genomgång av slutlig beställning

I går kväll, när vi var ganska trötta så gick vi igenom slutlig beställning. Jag trodde att vi inte missat något, men det var inte rätt. Inga större grejor, men ändå.

- Ta bort en garageport (är ju ganska stort)
- Ta bort kostnad för torktumlare
- lägga till en innerdörr
- lägga till en dubbeldörr till trädgården
- lägga till ett "-"tecken framför en post (nettoeffekt 13000 kr)
- ändra alla EFH/EFK (träfönster) till AFH/AFK (aluminum) på ritningen

Känns skönt att ha lite extra pengar med i fickan när vi åker till HTH.

Vi måste ha aluminiumfönster eftersom vi vill ha röda fönster, annars får vi ingen garanti. Jag ville ändå ha aluminium, så jag slipper måla dem. Nu slapp jag välja:-)

1 kommentar:

  1. Vi bygger också med Myresjöhus - dock med prislista från 2009. Jag är lite intresserad av hur era kostnader för värmepump och extra varmvattenberedare ser ut. Jag har dessa tillval själv men de fanns inte på prislista så jag vill gärna se om de har uppdaterat priserna mellan 2009 och 2010 på något vis. Ni kan nå mig på mattias.slask@gmail.com.

    SvaraRadera